Saturday, May 20, 2006

2006 姐妹缘





第一次做姐妹的心情真的很好
好到 感觉就好像自己也要出嫁一样
咯咯咯 晕倒
结婚真的很多东西要搞 真的很忙很忙
少一点体力 也支持不来
就连我 忙到连胃痛也一起来

打从开始就说好要当她的保姆
不知道她给我这个保姆几分呢 嘻嘻嘻
看见她脸上的笑容 真的很为她开心
眼浅的我 几度被感动到要掉泪了

再来就是帮她妈妈 妹妹化妆
很好笑噢
从来没有帮人化妆经验的我
却得到不错的好评 真的好开心
*沾沾自喜*

再来就是接到花球
虽然不一定下一个结婚的人就是我
可是可以从她手上接到
我真的好开心好开心
谢谢你的幸福之花

人与人的联系
真的是靠缘分 才能在一起

1 comment:

  1. Anonymous4:05 PM

    Just want to say thankyou again my dear 'bao mu'and also to foong. I agreed with you that it is not so easy to meet someone in your life that can be best frens like we do. I will appreciate our friendship forever. I sincerely wish you can find your mr. right soon. You make me feel so touched reading your blog, my tears almost drop out because of the happiness i feel. You are indeed 100% bao mu!!! Good job my dearest friend.

    ReplyDelete