Saturday, February 16, 2008

2008 心之成长



虽然我妈妈只个普通的家庭主妇
可是她有自己的一套生存之道
我小妹说 虽然我们有知识
可是有时没智慧
突然 好像被点醒了
我可爱的妈妈 你是最好的
虽然也有不可爱的时候啦
但是也是我们坏蛋 哈哈哈

我老妈说 漂亮的脸蛋没用的
心里要充实满足感恩
接受自己 挑战一切

我妈妈说我内心swing来swing去
要爱就好好爱
还真好笑啦

今天妈妈叫我看Daisaku Ikeda指导
以下和大家分享 :

[ If you re neglecting the things you should be doing,
forgetting your purpose in life

because of the relationship you're in,
then you're on the wrong path.
A healthy relationship is one in which 2 people encourage
each other to reach their respective goals while sharing
eash other's hopes and dreams.
A relationship should be a source of inspiration,

invigoration and hopes. ]

No comments:

Post a Comment